باربری و اتوبار پونک

بهترین سرویس باربری و اسباب کشی در منطقه پونک

باربری و اتوبار پونک

بهترین سرویس باربری و اسباب کشی در منطقه پونک

اسباب کشی و اتوبار زعفرانیه

اتوبار زعفرانیه با بکار گیری تجهیزات لازم و پرسنل ماهر شما را در امر طاقت فرسای اسباب کشی در زعفرانیه تهران یاری می دهند .  ادامه مطلب ...

اسباب کشی مبلمان و جابجایی مبلمان

جابه جایی مبلمان هال و پذیرایی  یکی از اصلی ترین قسمتهایی که در اسباب کشی با ان مواجه میشویم . که شامل مبل راحتی مبل کلاسیک مبل سلطنتی میز نهارخوری  بوفه و ... باشد. آنچه مسلم است جابه جایی این اشیا نیازبه تجربه و تبحر خاص دارد و از آنجا که این وسایل اکثرا چوبی هستند و هم می توانند آسیب بزنند و هم آسیب پذیرند باید حداکثر دقت و تخصص را در جابه جایی آنها بکارگرفت.  

ادامه مطلب ...

تجربه یکی از تازه عروسها از اسباب کشی

من از ازدواجم تا الان یک بار فقط اسباب کشی کردم

اون یکبارم هزینم زیاد شد اما واقعا راضی بودم

من از پونک اومدم تهرانپارس

از طبقه ی دوم به چهارم (این چیزا تو هزینه حساب میشه)

یه دونه هم ساید داشتم که 20 ت هم هزینه ی اون و جدا گرفتن/250 تومن هم تابستون سال 94 برای بسته بندی دادیم

من خودم وسایل ریز رو دو روزه بستم...تمام کارتونای وسایلم و نگه داشته بودم و دور نریخته بودم

عروس خانماااااااا حواستون باشه جو گیر نشید کارتوناتون و بریزید بیرون

من کارتونای چینیم/کریستالام/آرکوپالم.قابلمه هام/صوتی تصویریام و ......... نگه داشتم

خلاصه خودم همه ی اینارو بستم/فقط مبلمان و وسایل بزرگای آشپزخونه و سرویس خوابم مونده بود

برای رختخوابم هم چون تمام رختخوابام و برای جهازم توی این بقچه ترکا که زیپ و دسته دارن گذاشته بودم دوباره برای اثاث کشی ازشون استفاده کردم

هرچند خودشون بازم برام اورده بودن و دادن به خودم

تمام وسایل مهم و باقیمونده رو با ضربه گیر (همین مشما حباب دارا)پیچیدن بعد سلفون توپ بزرگش و آورده بودن دورتا دور وسایل چند دور پیچیدن

از روز اول و تو کارتونش بهتر

3 تا هم کارگر داشتن

هزینه ی اتوبار و کارگر و یادم نمیاد

اما خدا رو شکر وسایلم سالم به مقصد رسید و خیالم راحت شد....

برای اثاث کشیهای بعدیمم همین کار و میکنم و تنها چیزی که برام مهم هست سلامت اثاثیه و آرامش خودم هست و آنچه که اهمیت زیادی نداره هزینه اش می باشد . .....

خدمات اسباب کشی جابجایی اثاثیه منزل

اگر باید اسباب کشی کنید باید بدونید که هزینه کم کردن بهترین راه نیست

از بین رفتن وسایل = هزینه مجدد برای جایگزین کردن اساسیه جدید

پس فکر اینکه یه بارکشی نا مناسب رو انتخاب کنی از سرت دور کن که مطمئن باش وسایلت رو خراب می کنن  ادامه مطلب ...

باربری اوین

اتوبار و باربری در اوین : اسباب کشی آسان، اعزام نیروی متخصص باربری و بسته بندی ، ارسال مجهزترین سرویس باربری ( وانت، نیسان، خاور، کامیون ، مسقف، روباز و غیره ) با امکانات کامل  ادامه مطلب ...