باربری و اتوبار پونک

بهترین سرویس باربری و اسباب کشی در منطقه پونک

باربری و اتوبار پونک

بهترین سرویس باربری و اسباب کشی در منطقه پونک

چطوراسباب‌کشی کنیم؟

هنگام بسته بندی و جابجایی این چند مورد را به خاطر بسپارید:                                                                        

1-کارتن ها را درست بسته بندی کنید

برای داشتن کارتن محکم ته جعبه بین درزها را  نوار چسب بزنید در مرحله بعد نوار چسب را عمود بر چسب قبلی بزنید.برای محکمتر شدن ته جعبه روزنامه یا مقوا بگذارید.با توجه به نوع وسایل آنها را روزنامه پیچ کنید.بعد از پر شدن کارتن در آن را بسته روی آن چسب بزنید و کناره آن برچسب بزنید.محتویات داخل کارتن و اینکه مربوط به چه کسی است را روی برچسب بنویسید.برای بسته بندی ظروف سنگین وکتاب از کارتن های کوچکتر و ضخیم استفاده کنید(کارتن های 5 لایه خریداری کنید یا از کارتن موزی استفاده کنید).

   ادامه مطلب ...

اتوبار اقدسیه

اتوبار اقدسیه اقدام به ارائه سرویس ویژه در محدوده اقدسیه تهران مینماید. کلیه شهروندان اقدسیه با یک تماس سرویسهای بهترین باربری تهران را در اختیار خواهند داشت. هدف ما جلب رضایت و اعتماد مشتریان گرامی میباشد.

سرویس های اتوبار تکبار در محدوده اقدسیه

- ارسال سرویس باربری و اتوبار مناسب در اقدسیه با کلیه امکانات

- ارسال تجهیزات مورد نیاز بسته بندی

- اعزام نیروی متخصص و ماهر و خوش برخورد باربری جهت حمل وسائل و جابجایی وسایل بد بار نظیر یخچال

- باربری و حمل و نقل شبانه روزی شهری و بین شهری 

- مشاوره پیش از اسباب کشی 

یک تماس با شماره تلفن های شرکت حاصل نمایید تا تجربه اسباب کشی آسان  خود را ثبت نمایید. ما معتقد به ارائه بهترین سرویس باربری در کلیه مناطق تهران هستیم. بهترین سرویس اتوبار دراقدسیه را از ما بخواهید ! 

رمز و رازهای خانه تکانی بی دردسر!

 اگر بخواهیم کمی انتقادپذیر باشیم باید قبول کنیم که ما در مورد خانه و اسباب اثاثیه‌مان، خانم‌های سخت‌گیری هستیم و گاهی این سخت‌گیری به حدی می‌رسد که اهالی خانه به چشم «پلیس منزل» به ما نگاه می‌کنند! این پلیس‌بازی‌ها در ایام فوق‌العاده پیش از نوروز به اوج خودش می‌رسد و همه‌مان نقش کارگاه‌هایی برای شناسایی کثیفی‌های خانه را می‌گیریم. اغلب هم دود این کارگاه‌بازی‌ها به چشم سیاتیک یا مهره‌های کمرمان می‌رود و ما را از داشتن تعطیلاتی لذت‌بخش محروم می‌کند. تمیزی و منظم بودن خانه چشم‌نواز است و ما را از زندگی راضی نگه می‌دارد؛ به خصوص در آستانه بهار دل‌مان می‌خواهد به رسم هر سال با طبیعت و تازگی‌اش همراه شویم و چهاردیواری خودمان را بهاری کنیم.


اما بهتر است امسال برای تکاندن خانه برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم تا در شلوغی‌های آخر سال راحت‌تر کارهای‌مان را پیش ببریم و از کمردرد و پادرد در امان بمانیم. 

 

ادامه مطلب ...