باربری و اتوبار پونک

بهترین سرویس باربری و اسباب کشی در منطقه پونک

باربری و اتوبار پونک

بهترین سرویس باربری و اسباب کشی در منطقه پونک

حمل وسیله های سنگین بدون آسیب دیدگی

برای عده بسیاری از مردم جابه جایی و اسباب کشی تجربه ای تلخ است.البته بعضی از آنها سالانه مجبور به انجام این کار هستند.ولی با دانستن تعدادی تکنیک ،می توان از سختی های این کار کاست زیرا در هر صورت ،انجام این کار بر دوش ماست. 

• می توانید با یادآوری منزل و مکان نویی که قرار است به آن وارد شویم و شرایط زندگی جدید و متنوع و…فکر های مثبت زیادی را به سمت خود هدایت کنیم.

• از اطرافیان خود درخواست کمک کنید زیرا هرچه تعداد افرادی که در اسباب کشی به شما کمک می کنند بیشتر باشد به همان میزان سرعت کارتان بالاتر خواهد رفت.البته می توانید از بعضی افراد، برای بسته بندی وسایل و از عده ای هم در روز جابه جایی کمک بخواهید.

• هنگام بسته بندی ظروف شکستنی و مجسمه ها، می توانید کاغذ و روزنامه هایی را از فروشگاه ها تهیه کنید یا در صورت نبودن امکانات مورد نیاز برای بسته بندی ،می توانید از لباسهای خود برای این کاراستفاده کنید.حتی برای کاهش هزینه های اسباب کشی می توانید وسایل بزرگ منزلتان را هم خودتان ،به کمک کیسه های حباب دار،سلفون و… بسته بندی کنید.

• به تیپ شخصیتی خود هم توجه کنید!

بعضی ها دوست دارند کارهای خود را در یک روز با زمان طولانی تمام کنند و عده ای ترجیح می دهند برای هر قسمت از کار اسباب کشی زمان خاصی اختصاص دهند و کارهای خود را با آرامش و دقت در چندین روزانجام دهند .شما چگونه اید؟

• البته با هر نوع تیپ شخصیتی که باشید ،برای جلوگیری از آشفتگی و هرج و مرج ها بهتر است قبل از انجام کار،یک فهرست کامل از مراحل کار خود را تهیه کنید.

اگر هنگام جابه جایی وسیله های سنگین ، به اصول و قوانین برای حمل درست آنها آگاه نباشیم ،امکان بروز آسیب و دردسرهای زیادی را پیش رو داریم.

در هر حال پیشنهاد ما برای جابه جایی اجسام سنگین ،درخواست کمک از افراد دیگر است تا بتوانید به صورت گروهی از پس این کار سخت برآیید.

در زیر چند توصیه برای حمل بار های سنگین را ذکر می کنیم:

• هرچه فاصله شما از جسم مورد نظر کم تر باشد ،به همان نسبت فشار وارد شده روی شما کاهش میابد.

• پاهای خود را بیشتر ازعرض شانه باز کنید.

• در هنگام جابه جایی بار سنگین،می بایست کمر خود راصاف نگه داشته و گام های خود را کوتاه بردارید.

• برای حرکت دادن مبلمان ،کمد و…بهترین کار اینست که، به صورت جداگانه برای هر سمت آن، عمل جابه جایی را انجام دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.