باربری و اتوبار پونک

بهترین سرویس باربری و اسباب کشی در منطقه پونک

باربری و اتوبار پونک

بهترین سرویس باربری و اسباب کشی در منطقه پونک

نکات ضروری اسباب کشی

از آنجاییکه اسباب کشی امری ناخوش آیند و سخت می باشد رعایت نکاتی می تواند در تسهیل روند کار موثر باشد اولین کار پیش از شروع باربری مطالعه می باشد .  راهکارهای برای باربری و اسباب کشی ساده تر

اسباب کشی و جابه جایی یکی از تجربه های پر استرس و هزینه و پردردسر زندگی می باشد. اما با مطالعه و زمان بندی میتوانید همه ی کارها را به سهولت انجام دهید و جلوی ضرر و زیان را بگیرید .

یک هفته قبل از زمان حمل اثاثیه و نقل مکان جمع کردن اثاثیه را آغاز کنید . از جمع کردن کوچکترین اثاثیه شروع کنید . چرا که سخت ترین کار اسباب ریز و حساس است و البته کمترین جا را اشغال می کند . لوازم برقی و ظروف آشپزخانه در مرحله دوم بسته بندی می شود و به همین ترتیب تا جمع و بسته بندی اثاثیه بزرگتر و جاگیر تر .

حتی برای حمل اثاثیه به همین منوال کار را انجام دهید ترجیحا از اثاثیه کوچک به بزرگ . از وسایل ارزشمند و آسیب پذیر بعد اسباب بزرگ و بدبار .قبل از شلوغی روز اسباب کشی اثاثیه کوچک ، ارزشمند و آسیب پذیر را ترجیحا با خودرو شخصی خود حمل کنید و در جای خود قرار دهید .

با توجه به حجم اسباب و اثاثیه و شرایط محل زندگی، خودور حمل بار مناسب سفارش دهید . گاهی نیاز شما یک خودرو متوسط است و گاهی بزرگ پس به نیاز خود توجه کنید.

تعداد کارگر مورد نیاز برای حمل اثاثیه را برآورد کنید . سعی کنید باندازه کارگر سفارش دهید . تعداد زیاد دست و پا گیر و تعداد کم حجم و زمان کار را بالا و کیفیت کار را پایین می برد .

حتما با شرکت اتوبار خوشنام که حاصل تجربه خود و یا آشنایان می باشد تماس بگیرید . و تمام هزینه های باربری و کارگر و زمان و تعداد طبقات حمل بار را طی کنید . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.